Sign in to follow this  
Followers 0
TrueGCFan

CBS 2017 Basketball SEC Offseason Power Rankings

163 posts in this topic

1 hour ago, PuddingTime said:

I could've sworn Florida lost to Vandy in the 2nd rou d of the SECT.  And Kentucky won the SECR and SECT.  But we're losers.  Hmmm....

We both made the elite 8. 

You with your $6M coach and NBA roster. 

Us with talent in the 10-20 range. 

 

But congrats on doing more with less. 

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
39 minutes ago, L.A.Hog said:

don't egg him on,he'll post pictures.....

He doesn't know what I do to metro's...

2

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, possumslayer said:

He doesn't know what I do to metro's...

said with banjo music in background......

2

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, possumslayer said:

He doesn't know what I do to watermelons...

FIFY

3

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, JoeGator said:

We both made the elite 8. 

You with your $6M coach and NBA roster. 

Us with talent in the 10-20 range. 

 

But congrats on doing more with less. 

Stop...you played East Tenn, Wiscy and Virginia before losing to South Carolina :lol:  We beat NKU, UCLA and Wichita State and got beat at the buzzer by UNC, a team we already beat in the reg season. We also swept y'all and Carolina.  We won the SEC reg and the tourney.  You have absolutely nothing to talk about.

Edited by PuddingTime
0

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 hours ago, PuddingTime said:

Stop...you played East Tenn, Wiscy and Virginia before losing to South Carolina :lol:  We beat NKU, UCLA and Wichita State and got beat at the buzzer by UNC, a team we already beat in the reg season. We also swept y'all and Carolina.  We won the SEC reg and the tourney.  You have absolutely nothing to talk about.

We have more natties in the last decade than you do. 

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minutes ago, JoeGator said:

We have more natties in the last decade than you do. 

Basketball existed before 2007, and football before 1990.  I know Gator fans don't believe any of us when we tell y'all, but it's true.  You guys even fielded teams then believe it or not.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, PuddingTime said:

Basketball existed before 2007, and football before 1990.  I know Gator fans don't believe any of us when we tell y'all, but it's true.  You guys even fielded teams then believe it or not.

It's too bad UK never did. 

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, JoeGator said:

It's too bad UK never did. 

How is that even a response.  You're getting lazy in your old married age.  I'm gonna have to have words with the mrs.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 minutes ago, PuddingTime said:

How is that even a response.  You're getting lazy in your old married age.  I'm gonna have to have words with the mrs.

Keep your baby peen to yourself!

You can use it to rail Butch Jones and/or Will Muschamp instead 

1

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 minutes ago, JoeGator said:

Keep your baby peen to yourself!

You can use it to rail Butch Jones and/or Will Muschamp instead 

Not what I meant by the Stoops train is rolling, but what the hell.  Tell her to saddle up. :lol:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 hours ago, L.A.Hog said:

whint is tia?

 

21 hours ago, GAMECOCK_FAN said:

Thanks in advance

I thought you were thanking hog for asking the question, not actually answering It.

Its funny cuz I thought possum was just calling him a girls name, as In Tia of the Disney show fame:

p8758382_b_v8_ab.jpg 

2

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, foxflyer5 said:

 

I thought you were thanking hog for asking the question, not actually answering It.

Its funny cuz I thought possum was just calling him a girls name, as In Tia of the Disney show fame:

p8758382_b_v8_ab.jpg 

i googled it and it was something about having a stroke....????

1

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 hours ago, Mizzou_Fan said:

Mizzou now has the number 3 class in the country. 

According to who? 247 sports has you 8th for 2017 and 25th for 2018

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

So much for Reggie Perry. He committed to State 12 days after de-committing from Ark. 

Guess those family health issues weren't too bad. :trollface:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, PuddingTime said:

Who's Mizzou landed?

Michael porter's brother reclassified. He's also a 5 star recruit. 

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 hours ago, Mizzou_Fan said:

Michael porter's brother reclassified. He's also a 5 star recruit. 

I thought this is why everyone knew Mizzou would be good?

 

 

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 minutes ago, JoeGator said:

I thought this is why everyone knew Mizzou would be good?

 

 

It was pretty much known but became official yesterday. 

1

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, hog_heaven said:

@Mizzou_Fan

So that means in 2018 Mizzou should be competing for the top spot in the SEC? 

I think this is a top 25 team. 

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
59 minutes ago, Mizzou_Fan said:

I think this is a top 25 team. 

I miss that. 

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0