Sign in to follow this  
Followers 0
PuddingTime

It's offically basketball season

927 posts in this topic

MrBurns1.gif

 

 

Kentucky has tipped off v Clarion.  Thine anus, prepareth it SEC.

2

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, bbqit said:

39-1?

As long as that 1 aint the last one of the season I'll take 39-1. winning 38 in a row in one season was an incredible feat though...never been done before.

1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Basketball?

I have no idea what we are supposed to have this year, and I guess I don't care.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
41 minutes ago, GAMECOCK_FAN said:

Basketball?

I have no idea what we are supposed to have this year, and I guess I don't care.

Top half of the SEC.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 minutes ago, Mizzou_Fan said:

So we're now on to the second sport mizzou will finish last in? 

Y'all look to be a shitpile again this season.  How many seasons will Anderson get?  He's not going to get Missouri back to the promised land of relevancy.  I guarantee it.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 minutes ago, PuddingTime said:

Top half of the SEC.

Ordinarily, I'd be thrilled with that projection.  But since we finished in 2nd last year in the SEC and had our best season in forever, and still got snubbed by the NCAA, meh.

I was sort of hoping I'd get my appetite back for college hoops after last season.  Didn't watch any basketball after the regular season, and I'm still not looking forward to the season.

Edited by GAMECOCK_FAN
0

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, GAMECOCK_FAN said:

Ordinarily, I'd be thrilled with that projection.  But since we finished in 2nd last year in the SEC and had our best season in forever, and still got snubbed by the NCAA, meh.

Yall had a terrible schedule last year.  This year yall have Michigan, Syracuse, Seton Hall, Clemson, and South Florida.  SEC looks to be a little imprpved again this year, how much remains to be seen.  Win those OOC games and finish well in the SEC again and y'all will have a worthy resume for sure.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

We played and beat a couple of those last year.  

I guess I just need to stay out of the basketball threads and let y'all basketball fans enjoy the season.

Edited by GAMECOCK_FAN
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kentucky wins!! 108-51 awww yeaaa

 

 

Bam looks like a fucking horse.  SKJ is definitely better than advertised.  

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
43 minutes ago, PuddingTime said:

Yall had a terrible schedule last year.  This year yall have Michigan, Syracuse, Seton Hall, Clemson, and South Florida.  SEC looks to be a little imprpved again this year, how much remains to be seen.  Win those OOC games and finish well in the SEC again and y'all will have a worthy resume for sure.

Our OOC didn't look too bad going into the season...we beat memphis, clemson, st. john's, usf, and depaul. 

 

 

Yeah we could've made a better case, but the NCAA screwed us.

2

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, PuddingTime said:

Y'all look to be a shitpile again this season.  How many seasons will Anderson get?  He's not going to get Missouri back to the promised land of relevancy.  I guarantee it.

I think this may be his last year. New AD and the team is showing no signs of improvement. 

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

This is why I never feel bad for how terrible UK is at everything else. 

 

I hope Cal shits the bed again, blames the Ls on youth like he always does, then has a fat-related health scare. 

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 hours ago, JoeGator said:

This is why I never feel bad for how terrible UK is at everything else. 

 

I hope Cal shits the bed again, blames the Ls on youth like he always does, then has a fat-related health scare. 

Because we discuss basketball you hope we lose? Cool story.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 minutes ago, L.A.Hog said:

I hope our pitching improves this year...

I've always heard it's better to pitch than to catch...

2

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, PuddingTime said:

Because we discuss basketball you hope we lose? Cool story.

Because you're all unbearable assholes. 

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 minutes ago, JoeGator said:

Because you're all unbearable assholes. 

So it's because we're your daddy. Got it.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, JoeGator said:

Because you're all unbearable assholes. 

Drama queen

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

LMFAO

 

Kentucky beating Asbury 139-38 currently....still 7 minutes to go.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Final score:

 

YOUR University of Kentucky Wiiiiildcats: 156

Asbury Eagles: 63

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hogs look salty this year, no way we finish 5th in the conference. 

 

 

1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0



  • Posts

    • zartan
      there you go  always trying to act like you're Mayor McCheese up in this bitch does anybody apart from your boyfriends give a fuck about your respect around here?
    • DjCrenshaw
      The money we send a lot of these places are to help people or buy off officials. Either way, places that take our money are more likely to do the U.S. bidding.  Mexico needs to be propped up right now. Hell they have came pretty close to being a failed government a few times in recent years. They don't have the income to buy a wall, and if they were to fail as a government the amount of illegal immigrants will be way worse.
    • dawgbit
      Looks like shit.  Probably just need to send em all to me til you get better at it...
    • dawgbit
      You ain't wrong. But they're already an enemy on many fronts. Corrupt, bankrupt, and unwilling to stem the flow of drugs and criminals across our border. $$$ speak more loudly than diplomacy. Who's gonna prop them up if we reduce our world-welfare footprint?
    • DjCrenshaw
      There is a lot bridge burning around the world going on these days. I would not make an enemy of a neighbor.
  • Popular Contributors

    1. 1
      bbqit
      bbqit
      160
    2. 2
      smokeyone
      smokeyone
      134
    3. 3
      possumslayer
      possumslayer
      112
    4. 4
      Herchel
      Herchel
      56
    5. 5
      nova
      nova
      56